wtorek, 4 czerwca 2013

a dzisiaj kilka słów o : Dr. Hauschka!

Niedawno przyszły do mnie próbeczki od Dr. Hauschka! Postanowiłam się tym faktem tutaj z Wami podzielić!

"Kosmetyki Dr.Hauschka pojawiły się na rynku w 1967 r. Zostały stworzone przez firmę WALA, od 1935 r. producenta leków dla medycyny antropozoficznej., zawierających rośliny lecznicze oraz substancje naturalne, które zostają przetworzone w procesie rytmizacji zapoczątkowanym przez Dr Hauschkę.

Naturalne kosmetyki ze składników pochodzących z upraw organicznych, biodynamicznych
 lub z kontrolowanych zbiorów roślin dziko rosnących.

Kosmetyki dostępne w aptekach oraz wybranych sklepach ekologicznych.
Firma "Pommard" wyłączny dystrybutor kosmetyków na Polskę.

Kosmetyki Dr.Hauschka:
- nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników ani substancji zapachowych
- nie zawierają parabenów
- nie zawierają olejów mineralnych, silikonów ani PEG (glikoli poloetylenowych)
 - są testowane dermatologicznie wyłącznie na ochotnikach" (Dr. Hauschka FB )

Otrzymałam od firmy:




Dostałam również próbkę pasty do intensywnie miętowej pasty do zębów i to była jak narazie jedyna rzecz, jaką miałam czas wypróbować. W smaku była okropna, ale maksymalnie odświeża oddech i na długi czas więc mogę ją z czystym sumieniem polecić :)


Byłam także odebtać wygrane błyszczyki z PRINCESSY, niestety w najbliższej galerii nie było, więc musiałam jechać na koniec miasta ale opłacało się, bo błyszczyki są naprawdę świetne. Wzięłam dwa w pomarańczowym kolorze, do wyboru był także czerwony i różowy. Różowy już mam innej firmy a czerwonego nie chciałam, ponieważ szmikna w tym kolorze w zupełności mi wystarczy :)
Oto fotki :




2 komentarze:

  1. zaciekwiłaś mnie tymu Hauschkowymi kosmetykami, może gdzieś obejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mam je z tyłu głowy ale zawsze jakoś nie po drodze;)

    OdpowiedzUsuń