czwartek, 13 czerwca 2013

Love-me-green!

Witam, zabierałam się właśnie za pisanie postu o podkładach ale się okazało że wygrałam następny więc jak go dostanę i wypróbuję to napiszę tutaj recenzje. 


A dzisiaj post o love-me-green ponieważ właśnie dostałam od nich próbki.
Wystarczyło się zarejestrować na ich stronie i wypełnić odpowiedni formularz :)

Cieszę się że je dostała ponieważ są to naturalne kosmetyki a ja jeszcze nie miałam okazji takich używać.
Od lewej:
-Organiczny krem do ciała z ekstraktami z zielonej kawy i zielonej cherbaty bogate w kofeinę wspomagają eliminację tłuszczu z komórek. 
-Organiczny krem do ciała na bazie wyciągu z aloesu i ekologicznego olejku migdałowego o zapachu Karite. Chroni i głęboko nawilża skórę.
-Krem do rąk z organicznym masłem Shea które posiawa właściwości odżywcze, nawilżające i regenerujące.
-Krem na dzień z olejków z granatów ekologicznych. Aktywuje procesy regenaracyjne skóry, dzięki czemu staje się bardziej jędrna.
-Krem na noc z ekologicznym mleczkiem pszczelim, które jest skutecznym naturalnym przeciwutleniaczem stymulującym odnowę komórek
-Peeling do twarzy z olejkiem z ekologicznych pomarańczy i pudrem z ziaren arganu.



Dzisiaj na pewno coś wypróbuję :)

1 komentarz: