środa, 15 maja 2013

Przywitanie :)

Witam! :)
Mam na imię Paulina i mam 23 lata.
Od kilku lat chętnie czytam blogi innych tak więc zebrałam się w końcu i postanowiłam założyć swojego :)
Blog będzie o wszystkim! O moich kulinarnych debiutach, kosmetykach jakie przypadły mi do gustu i jakie polecam oraz o życiu! :)
Mam nadzieję że choć trochę Was zaciekawię.

Pozdrawiam! :)


Na koniec po krótce najważniejsze o mnie:
*Imię: -Paulina
*Miejsce zamieszkania: - Kudowa Zdrój / Gorzów Wlkp.
*Włosy: -jasny blond (farbowane)
*Rodzeństwo: -brat
*Ulubione programy: polsat, tvn, kuchnia tv, mtv, discovery
*Ulubiona gra planszowa: -chińczyk, bingo, monopoly
*Ulubiona gazeta/gazety: - glamour, świat kobiety, cosmo, joy
*Ulubiony zapach: - CK in 2u, lolitta lempicka
*Ulubione jedzenie? - wszystko
*Ulubione miejsce na Ziemii? - u boku tego jedynego
*Ulubiony kolor? - szary, różowy, czarny
*Ulubiony sport?: - fitness
*Ulubione lody? - cytrynwe, mangum białe
*Ulubiony owoc? - grapefruit
*Ulubiony napój? - pepsi, zielona herbata
*Ulubiony napój alkoholowy? - rum+cola, whiskey+cola, calo rosi różowe i inne wszystkie wina
*Ulubione piwo? -redds, desperados,lech
*Ulubiony film? -zakohana złośnica, i że Cię nie opuszczę, Ps I love U
*Ulubiony aktor i aktorka ? -Josh Holloway
*Ulubione rzeczy do robienia w weekend: -zakupy
*Ulubiony typ muzyki: - nie mam
*Ulubiony wykonawca (piosenkarka/piosenkarz): -rihanna
*Ulubiona ksiazka: -alchemik
*Ulubiony kwiat: -róża, konwalia, fiołek, 
*Twoje hobby: moda, makijaż, gotowanie, dbanie o siebie
*Jesteś lewo-, prawo- czy oburęczny(a)? - lewo
*Jaki masz cel w życiu? - zrealicowac marzenia
*Czy czegoś sie boisz w zyciu? Jesli tak, to czego: burza.. od malego,to chyba fobia i ciemnosci.
*Jesteś przesądna(y)? czasami
*Czy jestes teraz w związku? tak
*Czy masz jakieś nałogi? : papierosy,sex, czekolada
*Góry czy morze? gory
*Czekolada czy wanilia? oba
*Kto byl twoim najwiekszym idolem? mama
*Znane Ci obce języki: angielski, niemiecki czeski, ukrainski
*Wierzysz w Boga?tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz